З 8 жовтня 2018 року офіційно розпочав свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України. Короткий номер – 1677.
Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговує пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.
Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я – на всі ці запитання можна отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677.
На найбільш поширені питання доступні відповіді цілодобово в автоматичному режимі. У робочий час можна поставити запитання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів безкоштовні.
Контакт-центр створений за світовими стандартами і відповідає міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг, повідомляється на сайті МОЗ.