Протягом першого півріччя ц. р. до райдержадміністрації надійшло 590 звернень, що на 169 менше, ніж в минулому році. Отримано 463 письмових заяви і скарги, їх було менше, ніж торік. На особистому прийомі побувало 68 відвідувачів, на 233 менше, ніж в 2008 році. Менше отримано повторних та колективних звернень.
Основні питання, що порушували громадяни у зверненнях, стосувалися аграрної по-літики і земельних відносин – 277 звернень. На другому місці - питання соціального захисту – 138 звернень, на третьому – комунального господарства і житлової політики – 61 звернення. На четвертому місці питання, що стосуються сім’ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 15 звернень.
Від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій надійшло 16 звернень, від громадян, яким надано статус дітей війни, – 47. Їхні прохання задоволені повністю або частково.
Від пенсіонерів до РДА надійшло 106 звернень. В основному ця категорія населення зверталася з питань надання допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем.
Протягом звітного періоду проведено чотири засідання комісії з розгляду звернень громадян для отримання одноразової допомоги.
На виконання Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативно-правових актів і відповідно до плану роботи РДА на цей рік, проводились перевірки в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, структурних підрозділах РДА та установах району. За перше півріччя ц. р. проведено 10 таких перевірок.
Аналіз стану виконання нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян свідчить, що в ра-йоні вживаються організаційні і практичні заходи, спрямовані на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення. Ці важливі питання систематично розглядаються на засіданнях колегії РДА.
В районі діє громадська приймальня райдержадміністрації, графік роботи якої публікується в районній газеті “Нове життя”. На всі звернення сюди відвідувачам були надані роз’яснення.
Під час “Днів контролю” при першому заступнику голови адміністрації І. В. Бандюку та заступнику голови РДА
Ю. П. Лиморенку звітували про виконану роботу у сфері звернень громадян начальники відділів культури і туризму РДА О. Б. Грушицький, освіти –
В. М. Бондарчук, Білашівський та Будеразький сільські голови В. Л. Сливчук та В. Ф. Баранов.
Щомісяця розробляються графіки виїзних прийомів громадян, які доводяться до відома населення через районну газету “Нове життя”.
У першому півріччі ц. р. головою адміністрації проведено 10 виїзних прийомів за місцем проживання громадян та 14 особистих прийомів.
У райдержадміністрації передбачено прийом громадян з особистих питань у позаробочий час.
Щомісяця відбуваються засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за участю керівників структурних підроз-ділів, управлінь, відділів, окремих організацій, міського голови та голови районної ради.
У РДА щокварталу аналізуються та узагальнюються звернення громадян, що надійшли протягом відповідного періоду. Загалом, питання роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому постійно знаходяться на контролі в райдержадмі-ністрації.
В районі щотижня діють “пряма” та “гаряча” телефонні лінії, які дають можливість жителям району спілкуватись з головою, заступниками голови, начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації, широким колом посадових осіб району.
У першому півріччі ц. р. було проведено 24 “прямих" та 12 “гарячих” телефонних ліній. Найбільше звернень населення стосувалося соціальних та земельних питань, житлово-комунального господарства та ін.
В цілому, при розгляді звернень особлива увага приділяється вирішенню питань, які порушені у листах інвалідами, ветеранами, одинокими громадянами, багатодітними сім’ями та постраждалими внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, а також громадянами, що найбільше потребують соціального захисту та підтримки.
Андрій СИНЯК,
начальник юридичного відділу апарату РДА