Ситуація щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення в Рівненській області постійно в полі зору як обласної державної адміністрації, так і органів виконавчої влади на місцях.
Так, від початку року до облдержадміністрації звернулися з листами, скаргами та заявами на прийоми з особистих питань 1395 громадян, а з врахуванням колективів та підписантів – 3247, на 580 звернень менше, ніж за такий же період минулого року. На особистих прийомах до керівництва облдержадміністрації звернувся 461 громадянин, що становить 33% від загальної кількості звернень. Найбільше звернень надійшло із соціальних питань – 657 (їх питома вага складає 47%), 464 з яких – це питання про надання матеріальної допомоги.
Загалом у першому півріччі 2009 року на засіданнях постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян при облдержадміністрації розглянуто стан вирішення восьми питань, пов’язаних із зверненнями. Зокрема, питання про звернення пенсіонерів, які мають статус дітей війни, щодо виплати підвищення до пенсії, передбаченої Законом України “Про соціальний захист дітей війни”, та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, щодо виплати допомоги та компенсацій, передбачених відповідним Законом України. Комісія прийняла відповідне рішення та звернення до Верховної Ради України і Уряду.
У цей же період було організовано 30 прямих телеефірів, брифінгів, прес-конференцій, зустрічей з медіа за участю голови облдержадміністрації Віктора Матчука, а також проведено 40 медіа-заходів за участю голови облдержадміністрації та його заступників. Громадяни мали можливість звертатися безпосередньо до керівництва області у телефонному режимі під час проведення прямого телеефіру. На брифінгах і прес-конференціях представники місцевих мас-медіа неодноразово озвучували питання, з якими громадяни зверталися до їхніх редакцій.
Прес-служба ОДА.