Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом Півченської сільської ради”, “Про стан надходжень до місцевих бюджетів плати за землю в Здолбунівському районі”, “Про виконання районної Програми розвитку фізичної культури і спорту в районі на 2013 рік” - такі питання було розглянуто на останньому засіданні колегії райдержадміністрації, яке очолив голова РДА В. С. Шуль.
З першого питання виступили заступник голови РДА О. В. Федорук та Півченський сільський голова Ю. А. Шах. Серед позитивів у роботі виконкому Півченської сільської ради зокрема було названо успішне виконання повноважень у галузі фінансово-господарської діяльності. Так, за 5 місяців завдання з надходжень до загального фонду бюджету виконано на 113,9 %, з надходження місцевих податків та зборів - на 116,6 %. Бюджет села збалансований, бездефіцитний, відсутня заборгованість із зарплати. Нещодавно був здійснений поточний ремонт адмінбудівлі сільської ради, а торік - за спонсорські кошти ремонт сільського будинку культури, придбано звукопідсилюючу апаратуру. Радує й те, що останнім часом на території сільської ради зросла народжуваність.
Разом з тим, у роботі виконкому є й ряд проблем. Зокрема, з облаштуванням опалення у сільській раді та будинку культури, а в останньому - ще й дах потребує ремонту. Не налагоджений централізований вивіз сміття, відсутні заклади громадського харчування та побутового обслуговування населення. Необхідне введення додаткового оборотного рейсу для автобусного перевезення пасажирів в години пік. У сільській раді немає землевпорядника, а віднедавна вона залишилася ще й без дільничного інспектора.
Дорученням голови райдержадміністрації виконкому Півченської сільської ради рекомендовано нанести на чергову карту сільської ради межі земель запасу та поточні зміни щодо меж і площ, власників землі й землекористувачів, вести контроль за обліком дітей та підлітків, проводити обстеження матеріально-побутових умов утримання дітей в сім’ях опікунів, сприяти створенню в селах закладів побутового обслуговування та громадського харчування.
Доповідаючи членам колегії та її учасникам про стан надходжень до місцевих бюджетів плати за землю в районі, в. о. начальника Здолбунівської об’єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Рівненській області
В. Г. Штейбарт зазначив, що за 5 місяців такі надходження склали 1721,5 тис. грн. (виконання 82,7 %). Найменший показник надходження коштів зафіксовано до Новосілківського, П’ятигірського, Ступнівського сільських бюджетів (відповідно, 7,9, 22,2 та 42 %). Порівняно з минулим роком надходження від плати за землю по району зросли на 9,8 %. По Здолбунівському міському, Глинському, Дерманському Другому, Маломощаницькому та Новосілківському бюджетах відбувся спад надходжень.
Разом з тим, наголошувалося на колегії, для збільшення таких надходжень в районі є невикористані резерви. Так, на землях запасу сільських рад під господарськими будівлями, дворами, шляхами є ділянки, на які не оформлено орендні відносини, не дотримуються вимоги щодо встановлення мінімального розміру орендної плати за землю. Через те, що ПАТ “АЕС Рівнеенерго” не завершило виготовлення правовстановлюючих документів на окремі земельні ділянки, виникла недоїмка до бюджету по платі за землю.
У прийнятому з цього питання розпорядженні голови РДА очільникам територіальних громад рекомендовано провести моніторинг надходжень плати за землю до бюджетів та розробити заходи щодо забезпечення повного оподаткування земельних ділянок, переглянути затверджені бюджетні призначення по платі за землю та привести у відповідність до реальних обсягів.
Звітуючи про виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на 2013 р., начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації М. В. Гарбовський розповів про успіхи здолбунівських спортсменів та фізкультурників, які є фаворитами не тільки в області, а й в Україні. Єдиною проблемою в цій галузі є відсутність належної спортивної бази. Про заходи, які слід здійснити у сфері зміцнення здоров’я населення засобами фізичного виховання і спорту, йдеться у прийнятому з третього питання дорученні голови РДА.
Людмила ІВАНОВА.