На особистому прийомі до народного депутата України Валентина Королюка звернулися представники трудового колективу Відокремленого підрозділу «Локомотивне депо Здолбунів». Вони поскаржилися депутату на політику адміністрації Львівської залізниці. За їх словами, Львівська залізниця штучно знижує економічну активність підприємства.
У час, коли відбувається зменшення обсягу вантажних перевезень, навіть ті замовлення, що залишилися, розподіляються нерівномірно. Левову їх частину керівництво служби локомотивного господарства Львівської залізниці віддає депо «Львів-Захід», а працівники Здолбунівського депо лишаються без роботи.
Так, локомотивні бригади Здолбунова за п’ять місяців поточного року недопрацювали 51 тисячу годин. За минулий рік відпрацьовані години у ВП «Локомотивне депо Здолбунів» склали в середньому 121,3 години на місяць, тоді як в депо «Львів-Захід» - 164. При такому перерозподілі робіт складається ситуація, що один колектив забезпечений роботою, а іншому загрожує безробіття. Ще однією причиною цього стало водіння вантажних поїздів до станції Козятин на ділянці Здолбунів – Львів – Здолбунів бригадами депо «Львів-Захід».
Зменшення кількості замовлень і потенційне безробіття працівників ВП «Локомотивне депо Здолбунів» призводять до збільшення соціальної напруги у Здолбунові, понад 60% відрахувань до бюджету якого надходить від підприємств залізничного транспорту. Зменшення обсягів робіт у місцевому локомотивному депо автоматично призводить до зменшення відрахувань у місцевий бюджет. Так, відрахування за 2012 рік у порівнянні до 2011 року зменшились на 27,5%.
Народний депутат Валентин Королюк запевнив, що поділяє стурбованість трудового колективу і зареєстрував у парламенті відповідний депутатський запит. У ньому він вимагає від Кабінету Міністрів вжити заходів щодо недопущення штучного зниження економічної активності ВП «Локомотивне депо Здолбунів». «Успішне підприємство повинне працювати, не отримуючи ніяких перепон з боку держави. Здолбунівське локомотивне депо приносить значні відрахування у місцевий бюджет. Тож ні в якому разі не можна допустити, щоб здолбунівські залізничники залишились без роботи, а бюджет - без надходжень», - зазначає Валентин Королюк.

Comments are now closed for this entry