У Здолбунівському районі посилено увагу до об’єктивного та неупередженого розгляду звернень громадян, максимального, у межах чинного законодавства, вирішення порушених у них проблем.
Питання роботи із зверненнями громадян, згідно з вимогами Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008, щоквартально заслуховуються на засіданнях колегії Здолбунівської райдержадміністрації, а цьогоріч такі відбулися 26 січня, 26 квітня та 26 липня. За результатами колегій були прийняті розпорядження і доручення голови райдержадміністрації, виконання яких взято на контроль.
Протягом І півріччя 2012 року до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло 314 звернень громадян, що на 14 (або на 4,7%) більше, ніж у минулому році, з них від органів влади вищого рівня на розгляд до Здолбунівської РДА надійшло 63.


Найбільше звернень громадян надійло щодо питань соціального захисту - 142, що на 14 (або на 10,9%) звернень більше, ніж у минулому році. На другому місці питання комунального господарства - 58 звернень громадян, що на 9 (на 18,4% ) більше, ніж у минулому році. На третьому - питання аграрної політики і земельних відносин - 29 звернень, що на 8 (або на 21%) звернень менше, ніж торік.
На виконання Указу Президента України розроблено графіки проведення «Днів контролю» на І та ІІ півріччя 2012 року, які затверджено головою Здолбунівської райдержадміністрації. Упродовж І півріччя цього року було проведено п’ять «Днів контролю» при заступниках голови райдержадміністрації. За проведеними «Днями контролю» підготовлені протокольні рішення, які контролюються і виконуються вчасно.
Згідно з відповідним графіком, проводяться перевірки стану виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008. Протягом І півріччя 2012 року проведено 9 перевірок та узагальнено досвід роботи структурних підрозділів РДА, органів місцевого самоврядування з питань організації роботи зі зверненнями громадян. За всіма проведеними перевірками підготовлено довідки, які надіслано для відповідного реагування.
У Здолбунівській РДА наявний графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, який затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 5 червня 2012 року № 301. Графік особистого прийому громадян оприлюднено на офіційному веб-сайті РДА та в районній газеті.
Щомісяця розробляються графіки виїзних прийомів громадян, які доводяться до відома громадян через районну газету.
Діє громадська приймальня Здолбунівської райдержадміністрації. Протягом І півріччя 2012 р. там було прийнято 11 громадян і надано їм безкоштовну правову допомогу.
Щомісяця організовується прямий телефонний зв’язок з населенням, що дає можливість жителям району спілкуватись із головою РДА, його заступниками, начальниками управлінь і відділів райдержадміністрації, широким колом посадових осіб району. Протягом І півріччя 2012 року на прямий телефонний зв’язок з населенням району надійшло 10 звернень. На всі ці звернення було надано роз’яснення.
Крім того, у Здолбунівській РДА забезпечено оперативне реагування на розгляд і вирішення питань, порушених у зверненнях, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію». Протягом І півріччя 2012 року до Здолбунівської райдержадміністрації на розгляд від урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 33 звернення громадян. Найбільше з цих звернень стосувались питань соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.
8 лютого ц. р. року було проведено семінар-навчання з секретарями виконкомів місцевих рад, де розглянуто питання щодо дотримання Закону України «Про захист персональних даних” та основних положень Закону України «Про звернення громадян».
Питання роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому постійно на контролі Здолбунівської райдержадміністрації.
Неля БОРЕЙЧУК,
головний спеціаліст юридичного відділу
апарату Здолбунівської
райдержадміністрації.

Comments are now closed for this entry