Саме таку назву має мистецька акція, що проходить на теренах нашого краю
Ініціатором заходу є депутат Рівненської обласної ради, голова Дубенської районної державної адміністрації Данило Корилкевич, на переконання якого, селяни мають не лише працювати, але й красиво та змістовно відпочивати, не тільки зосереджуватись на турботі про господарство, а й розвиватися. Свого часу цю ініціативу було схвалено на колегії управління культури і туризму Рівненської облдержадміністрації та рекомендовано акцію для поширення у всій області.
Розпочавши свою ходу з жовтня 2010 року, мистецька акція “Від села до села” отримала підтримку управлінь, відділів культури міських рад, відділів культури і туризму райдержадміністрацій, методичних структур і клубних закладів міст, районів і сіл Рівненської області. В рамках акції сільські творчі колективи їздять із концертами в гості один до одного, завдяки чому мають можливість обмінятися досвідом, показати свої таланти, що не обмежуються лише співами і танцями.
14 жовтня черговий етап акції «Від села до села» проходив у нашому районі. У приміщенні будинку культури села Глинськ відбувся концерт аматорських колективів Дубенщини, приурочений до свята Покрови. На заході були присутні начальники відділів культури і туризму Здолбунівської та Дубенської райдержадміністрацій Олег Грушицький і Тамара Перковська, помічник депутата Рівненської обласної ради, голови Дубенської райдержадміністрації Борис Голова, голова Глинської сільської ради Петро Ольховець, громадськість села.
Можна з впевненістю відзначити, що завдяки продуманим організаційно-творчим заходам забезпечено виконання основних завдань акції, серед яких демонстрація різноманітних форм клубної роботи і обмін культпрацівників досвідом, сприяння національно-патріотичному вихованню населення, прищеплення краянам любові до історії і традицій українського народу, утвердження віри у майбутнє нашої країни, формування у кожному громадянині почуття гордості за нашу державу.
Юлія САГАЛО,
завідувач сектора
з питань внутрішньої політики
Здолбунівської райдержадміністрації.