Нова напасть з’явилася у журналістському домі: якісь пройдисвіти випустили фальшивий номер тижневика «Дзеркало тижня. Україна» і розпихали його серед перехожих.
Комусь-таки добре допекла ця газета, що має небідних ворогів, які витрачаються, аби підірвати її авторитет.
Все це – марна справа, бо колектив «Дзеркало тижня. Україна» - високопрофесійний, згуртований, кожен номер видання з нетерпінням чекають читачі.
Отож на мишаче вовтузіння брудних недоброзичливців можна було б не звернути уваги. Якби …
… Якби це був перший факт в українській журналістиці. Свого часу у боротьбі з «Сільськими вістями» теж випускали подібні фальшивки, з’являлися аналогічні рептильки і на місцях – у період різноманітних передвиборчих кампаній.
Скільки журналістська громада не била у дзвони, скільки тодішні керівники держави і правоохоронних органів не клялися знайти і покарати зловмисників – справи так і не довели до кінця.
Є примірники підпільної газети, є професіонали розшуку – що, важко визначити, на якому поліграфічному підприємстві виготовлена фальшивка, хто її замовив і оплатив? І притягти до відповідальності і тих, хто замовляв, і тих хто, виготовляв це ганчір’я?
Це потрібно не лише заради читачів і доброго імені газети «Дзеркало тижня. Україна» - хоча й це важливо.
Це потрібно, аби унеможливити появу подібних рептильок під час парламентської виборчої кампанії наступного року.
Ігор ЛУБЧЕНКО,
голова Національної спілки журналістів України.

Comments are now closed for this entry