Мабуть, кожен помічав характерну ознаку нашого часу - усі тільки те й роблять, що говорять про численні проблеми: жити нема за що, ціни ростуть, в гаманці порожньо, важко, важко, важко… І у цій ситуації спадають на думку слова великого філософа, художника, письменника Миколи Реріха: “Коли в домі важко, тоді звертаються до жінки. Коли більше не допомагають розрахунки і обчислення, коли ворожнеча та взаємне руйнування сягають межі, тоді приходять до жінки. Коли злі сили беруть гору, тоді кличуть жінку…”
На колінах жінки виховується нація. І це, найвірогідніше, сказано про жінку-вчителя, на колінах якої не лише виховується, але й навчається, формується майбутнє держави.
Жінка-вчитель… Мабуть, це найважча жіноча професія. Це талант і праця, праця і талант. Адже школа – це велика сім’я, де кожна жінка-вчитель ще й мати, причому, багатодітна, яка в щоденних шкільних клопотах забуває інколи і про своїх власних дітей, сім’ю. Залишаючи за класними дверима свої проблеми і печалі, своє особисте життя, вона входить до класу невимушено й гордо.
саме такою є наш класний керівник, наш наставник і порадник Ольга Василівна Петришина – вчитель світової літератури Копитківської ЗОШ І-ІІІ ст. За її плечима 35 років педагогічного стажу, 33 з яких у школі рідного села Копиткове. І це не просто сухі цифри, а ціле життя, віддане улюбленій справі.
Ольга Василівна – людина, яка не може жити без школи. На першому місті у неї – ми, її вихованці. Нам вона віддає все тепло душі. Вчителька живе в кожній дитині, бачить в ній особистість, незаперечний талант. Виховні заходи, які проводить Ольга Василівна, - це свято для дітей і батьків. Добра, товариська, ерудована, вона старається, щоб мікроклімат класу був цікавим, захоплюючим, затишним.
Як вчитель світової літератури, наш класний керівник ставить перед собою основним завданням допомогти учню максимально наблизитися у сприйнятті твору до авторського задуму, побачити, відчути проблеми, які порушує автор. Урок літератури Ольги Василівни надзвичайно багатогранний. Перш за все, це урок образного сприйняття світу, який змушує працювати уяву, фантазію, розвиває розумові, пізнавальні, творчі здібності, формує особистість. “Від образного світу уроку – до образного власного “Я” – саме так можна визначити шлях учня, який він долає у своєму зростанні на уроці світової літератури. І, погодьтесь, зробити це може лише творча людина, яка розвиває себе постійно. І такою є Ольга Василівна Петришина. Вона розуміє, наскільки важливим є формування в кожній особистості школяра кваліфікованого читача. Педагог прагне повернути дітей до книжки, допомогти їм зрозуміти, що, скільки б інформації вони не отримували з різних мас-медіа, тільки читання дає справжню насолоду.
О. В. Петришина - прекрасний класний керівник. свою позитивну енергію та організаторські здібності спрямовує на згуртування учнівського колективу, творення в ньому атмосфери взаємоповаги, позитивного ставлення до навчання, праці.
Ми любимо свого класного керівника за доброту, вимогливість та справедливість. Гарна людина, розумний і талановитий педагог, вона віддає себе повністю дітям, роботі, вкладає у них душу і серце. І хоча немає у Ольги Василівни ніяких звань та відзнак (на жаль!), найбільше її досягнення – це учнівська любов, повага від колег та батьків, авторитет у односельців.
Ми прагнемо бути схожими на нашого класного керівника і дякуємо долі, що вона подарувала нам таку вчительку.
Учні 11 класу
Копитківської ЗОШ І-ІІІ ст. та їх батьки.

Comments are now closed for this entry