Локомотивне депо Здолбунів — одне із підприємств залізничного транспорту нашого міста, яке має давню і славну історію. У його колективі налічується півтори тисячі працівників. Частка надходжень депо до районного бюджету становить біля 20 %, що найбільше з усіх підприємств Здолбунівщини. Колектив працює стабільно, економічні показники з року в рік покращуються, зростають обсяги перевезень, працівники своєчасно отримують заробітну плату.
Не мала заслуга у цьому профспілкового комітету локомотивного депо. Тісно співпрацюючи з адміністрацією підприємства в питаннях виконання виробничих завдань, економії енергоносіїв, підвищення продуктивності праці, дотримання трудової і технологічної дисципліни, основне своє завдання профком вбачає у відстоюванні інтересів залізничників, покращенні їх добробуту.
Нещодавно у локомотивному депо відбулася звітно-виборна профспілкова конференція, на якій із доповіддю про роботу профспілкового комітету за період з лютого 2006 р. по лютий 2011 р. виступив голова профкому В. І. Промінський.
Як він зазначив, працюючи впродовж п’яти років в умовах політичної нестабільності, фінансової кризи та невизначеності з реформуванням галузі, профком локомотивного депо спрямовував свою діяльність на вирішення соціально-економічних питань, збереження соціальних пільг і гарантій, створення безпечних та нешкідливих умов праці для членів профспілки. Проводилося оздоровлення працівників та членів їх сімей, відпочинок дітей, надавалася допомога ветеранам, велася культурно-масова та фізкультурно-спортивна робота.
Нині профспілкова організація підприємства налічує 1420 членів, які об’єднані в 32 профгрупи. В структуру профспілкової організації входить також профгрупа обертового депо Ківерці. 79 працівників підприємства є членами альтернативної профорганізації.
На своїх засіданнях профком розглядав питання режиму роботи і відпочинку локомотивних бригад, стану охорони праці, дотримання трудового законодавства, стану безпеки руху поїздів, підготовки приміщень і рухомого складу до роботи в зимовий період, забезпечення працівників спецодягом, взуттям, миючими та захисними засобами, надання матеріальної допомоги та ін.
У обговоренні доповіді виступили Г. С. Дікал, В. О. Піщалюк, В. А. Євтушок, А. І. Пінчук, В. В. Дрозд, М. М. Герасимчук, Р. А. Житнова.
У своїх виступах вони висловлювали стурбованість з приводу проведення реорганізації підприємства, намірами "оптимізувати" роботу залізничної лікарні. Гостро ставилося питання щодо створення належних умов праці залізничників, забезпеченості різних підрозділів запасними частинами, зношеності засобів виробництва, що негативно впливає на виробничий процес, призводить до перевитрат пально-мастильних матеріалів, порушення техніки безпеки. А через це працівників позбавляють преміальних виплат. Йшлося у виступах і про неякісний спецодяг, і про необхідність оновлення музею локомотивного депо з нагоди відзначення 150-річчя Львівської залізниці.
У ході конференції делегати заслухали та затвердили звіт ревізійної та мандатної комісій, прийняли постанову, якою роботу профкому визнано задовільною.
Усі виступаючі пропонували на посаду голови профспілкового комітету кандидатуру В. І. Промінського. Інших кандидатур не було. За нині діючого голову профкому делегати проголосували одностайно.
Також були обрані заступник голови та члени профкому, голова та члени ревізійної комісії, делегати на звітно-виборну конференцію Дорпрофсожу. На посаду голови Дорпрофсожу делегати конференції підтримали кандидатуру також нині діючого голови А. А. Сенишина.
Перед учасниками конференції виступили представники служби локомотивного господарства Львівської залізниці В. В. Гешко та Дорпрофсожу
В. Г. Шрамко, начальник локомотивного депо Ф. П. Гушинець, голова Здолбунівської районної ради В. О. Тимощук.
У виступі голови районної ради йшлося про те, що від роботи залізничників значною мірою залежить і розвиток району, адже 35 % надходжень до районного бюджету - це внесок підприємств галузі. Критично оцінивши факт знищення колишнього пам’ятника-паровоза в місті, Василь Олексійович запропонував створити альтернативний йому, який би засвідчив повагу здолбунівчан до тих, хто стояв біля витоків залізничного транспорту. Також висловив пропозицію щодо об’єднання зусиль по створенню районного краєзнавчого музею, в експозиції якого чільне місце має бути відведене історії залізничних підприємств. В. О. Тимощук запевнив учасників конференції, що районна рада, райдержадміністрація з увагою ставляться до проблем залізничників і завжди готові сприяти у їх вирішенні.
Людмила ВАСЮК.

Comments are now closed for this entry