«Пісня про рушник» настільки зворушлива, що завжди викликає сльози синівської любові,
а тим паче тоді, коли маму до танцю запрошує син-четвертокласник...

Творча група вчителів початкових класів з питань гуманізації освіти з учнями ЗОШ І-ІІІ ст. № 3.

Про сучасний стан сім’ї, родини, роду говорять чи не скрізь. Всі бачать проблеми, які роками накопичуються і не дають теперішній молодій сім’ї бути міцною, та далеко не всі беруться вирішувати ці складні питання.
Школа – та духовна криниця, що закладає у душах дітей розуміння родини. Вона утримує міцний зв’язок між дітьми, їх сім’ями та вчителями. І доки проводиться така робота, доти міцна єдина і велика батьківсько-шкільна родина.
Здолбунівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3 вже не один рік працює над проблемою родинного виховання. Тому на її базі під керівництвом методиста, вчителя початкових класів С. І. Батьковець минулої п’ятниці відбулось спільне засідання школи педагогічної майстерності вчителів початкових класів “Грані творчості” (керівник В. В. Гриб) та творчої групи вчителів початкових класів з питань гуманізації освіти (керівник Л. В. Шемчук). А виховний захід, який напередодні побачили батьки, приємно здивував усіх.
Родинне свято підготувала і провела зі своїм улюбленим 4-Б вчитель початкових класів О. І. Чудінович. Більше десятка народних і сучасних українських пісень родинного спрямування, які з дітьми співали і всі присутні, чимало віршів, молитва, діалоги з мамою та бабусею, танець матері і сина під «Пісню про рушник», запашний домашній коровай і сльози радості від того, що наші діти, хоч ще і малі, та вже розуміють, що найціннішим скарбом у житті є родина. Родина, де є мама і тато, бабуся і дідусь, брати і сестри. Де цінують народні звичаї і обряди, де розмовляють українською, де співають українських пісень, збираються разом за столом на свята. А міцна родина і стане фундаментом майбутнього міцної української держави.
Тамара ТКАЧ,
вчитель української мови та літератури Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3.
Фото зі шкільного архіву.

Comments are now closed for this entry