У жовтні-листопаді цього року у зв’язку із загибеллю людей на переїзді Придніпровської залізниці по всій Україні проведено позачерговий огляд залізничних переїздів за участю в ньому усіх служб залізниць, ревізорського апарату з безпеки руху поїздів і автотранспорту, Головтрансінспекції Міністерстрсва транспорту і зв’язку України, ДАІ, шляхових експлуатуючих організацій. За результатами огляду складено акти, вживають заходів для усунення недоліків. Крім того, розробляються довгострокові програми з підвищення безпечності залізничних переїздів.
Залізниця чимало робить для того, щоб уберегти людей від дорожньо-транспортних пригод. Залізничні переїзди оснащуються автоматичною світловою і звуковою сигналізацією. Переїзди з дуже інтенсивним рухом транспортних засобів охороняються черговими працівниками, там, окрім сигналізації, додатково встановлюють автоматичні шлагбауми. Останніми роками за Державною програмою з безпеки руху на залізничних переїздах з автобусним рухом встановлюється не по два, а по чотири шлагбауми, які перекривають усю проїжджу частину дороги. Але для того, щоб усі ці заходи не були марними, водіям транспортних засобів потрібно дотримуватись правил дорожнього руху на залізничних переїздах. Всі водії знають, що не можна їхати «на червоний» на перехресті, але часто забувають, що залізничний переїзд — це те саме перехрестя, але ще небезпечніше, бо потягу від початку гальмування до повної зупинки потрбно подолати шлях в середньому 800 м.
Шепетівська дистанція колії Південно-Західної залізниці обслуговує 96 залізничних переїздів у Хмельницькій, Житомирській, Рівненській та Тернопільській областях України, 22 з яких обслуговуються черговими працівниками.
За роки української незалежності на залізничних переїздах в межах Шепетівської дистанції колії сталася 41 дорожньо-транспортна пригода, і причиною всіх без винятку випадків стали порушення водіями правил дорожнього руху. Сім із загальної кількості ДТП сталися на залізничних переїздах із черговими працівниками, 34 — на переїздах без чергових. Усі переїзди, на яких сталися ДТП, мали справні автоматичні шлагбауми, автоматичну світлофорну і звукову сигналізацію, але водії проігнорували закриті шлагбауми та червоні вогні світлофорів. Тому і наслідки невтішні — 13 чоловік загинуло, 24 отримали важкі травми, зруйновано транспортні засоби і пошкоджено залізничний рухомий склад.
Попри те, що всі водії знають із засобів масової інформації про страшну трагедію під м. Марганцем, порушення правил проїзду залізничних переїздів не припиняються. Лише за останні два тижні на дистанції колії зафіксовано 14 порушень водіями правил дорожнього руху на залізничних переїздах. У 7 із 14 випадків водії об’їхали зачинені шлагбауми переїздів з черговими і проїхали перед потягом на заборонний сигнал світлофора, при цьому деякі ще й ображали лайкою чергових. Сімох інших порушників, які проїхали переїзди без чергових перед потягом на заборонний сигнал світлофора, виявили працівники ДАІ спільно із залізничниками під час проведення рейдів із дотримання правил дорожнього руху.
Шановні водії! Не порушуйте правила проїзду через залізничні переїзди! Будьте вдічі уважнішими та обережнішими, коли наближаєтесь до залізничного переїзду! Своєю недбалістю ви ставите під загрозу і своє, і життя пасажирів.
Перед перетином залізничного переїзду обов’язково звертайте увагу на дорожні знаки, світлофори, впевніться, що до переїзду не наближається потяг. Пам’ятайте: зберігши хвилину, ви можете втратити життя!
Володимир
ОСТРОПОЛЬСЬКИЙ,
начальник Шепетівської дистанції колії
Південно-Західної
залізниці.

Comments are now closed for this entry