Про стан розгляду звернень громадян у Здолбунівській райдержадміністрації за 9 місяців 2010 року
Впродовж 9 місяців 2010 р. до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло 551 звернення громадян (на 181 менше, ніж у минулому році), отримано 303 письмових заяви і скарги (на 330 менше, ніж торік).
На особистих та виїзних прийомах головою райдержадміністрації та його заступниками за вказаний період було прийнято 248 відвідувачів, що на 149 більше, ніж у 2009 р. Надійшло 43 колективних звернення, що на 5 менше, ніж за відповідний період минулого року. Спостерігається зростання надходження колективних звернень громадян з питань транспорту і зв’язку та комунального господарства.
Основним питанням, що порушували громадяни у своїх зверненнях за вказаний період, були питання соціального захисту - 182, проте їх надійшло на 9 менше, ніж торік за такий же проміжок часу. На другому місті – питання комунального господарства і житлової політики – 110, що на 25 % більше, ніж торік, на третьому – питання аграрної політики і земельних відносин (105, що на 189 менше минулого року), далі – питання, що стосуються транспорту і зв’язку (30), праці і заробітної плати (29).
На засіданнях колегії райдержадміністрації у січні, квітні та липні ц. р. розглядалися питання про виконання законодавства про звернення громадян та підвищення ефективності цієї роботи за звітні періоди. За результатами колегій були прийняті відповідні розпорядження та доручення голови РДА.
На виконання Указу Президента України розроблено графіки проведення “Днів контролю” на І і ІІ півріччя 2010 р. Впродовж 9 місяців їх відбулося 8, підготовлені відповідні протокольні рішення.
Щомісяця розробляються графіки виїзних прийомів громадян головою та його заступниками, проводяться засідання постійної комісії з питань розгляду звернень громадян за участю керівників структурних підрозділів, управлінь, відділів, окремих організацій, міського голови та голови районної ради.
З початку року проведено 14 перевірок стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7.02.2024 р., зокрема, у архівному відділі, відділах освіти, культури і туризму, управліннях економіки і агропромислового розвитку, секторі у справах молоді та спорту РДА, в управліннях експлуатації газового господарства, Пенсійного фонду та Держкомзему у Здолбуніському районі, КП “Здолбунівводоканал”, ВАТ “Укрцемремонт”, Здолбунівській ЦРЛ, районній санітарно-епідеміологічній станції, у виконкомі Здовбицької сільської ради. За всіма проведеними перевірками підготовлені довідки, які надіслані для відповідного реагування.
У районі діє громадська приймальня райдержадміністрації. З початку року її завідувач А. В. Синяк та заступник завідувача С. В. Герасимюк прийняли 11 громадян. На всі звернення були надані роз’яснення.
Щотижня у районі діє пряма телефонна лінія з населенням, що дає можливість жителям Здолбунівщини спілкуватися з головою, його заступниками, начальниками управлінь, відділів РДА, широким колом посадових осіб району. Графік проведення прямої телефонної лінії публікується в районній газеті.
Впродовж 2010 року відбулося три засідання комісії з розгляду звернень громадян на отримання одноразової грошової допомоги. В цілому було виділено понад 16 тис. грн.
Аналіз стану виконання нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян свідчить, що в районі вживаються організаційні і практичні заходи, спрямовані на забезпечення конституційних прав громадян на звернення.
Неля БОРЕЙЧУК,
головний спеціаліст юридичного відділу апарату РДА.