Ще досі не оговтались від економічної кризи промислові підприємства України. Відчула на собі її тиск і Львівська залізниця, точніше підпорядковані їй підприємства і організації. І щоб ЛЗ залишитись, як кажуть, на палаву, її керівництво почало здійснювати ряд заходів для економії коштів, займатися реформуванням структури підприємств, скорочувати посади та впроваджувати інші нововведення, які створюють незручності і викликають невдоволення працюючого там персоналу.
Свого часу, на зорі перебудовчих процесів СРСР, один за одноим почали закривати магазини відділу робітничого постачання Львівської залізниці. Потім скоротили мережу дитячих закладів. Припинив свою діяльність в Здолбунові і профілакторій для працівників залізничного вузла, який, до речі, щороку відвідувало більше тисячі транспортників. Найбільше профілакторієм користувались пенсіонери. Тепер дійшла черга до вузлової лікарні, її теж мають закрити.
Ця подія схвилювала медиків, залізничників. Ще б пак, адже, як зазначає колишній працівник залізничного вузла нашого міста, а нині пенсіонер Степан Думало, закриття лікувального закладу створить ряд незручностей, особливо для тих, хто уже не в змозі добиратися до відомчої лікарні в м. Рівне.
Здолбунівська залізнична лікарня має хорошу репутацію, там працюють досвідчені медики. Нині медзаклад обслуговує 9685 чоловік, 4168 працюючих залізничників, 2515 пенсіонерів та 2073 дітей. Щороку курс лікування в стаціонарі отримують 500 пенсіонерів та 600 чоловік з числа працюючих.
Нині ж у колективі панує нервозна обстановка, працівники медзакладу оббивають пороги кабінетів високопосадовців з проханнями зберегти лікарню.
Євген ШИЛАН.