Учасники конференції.

Як стимулювати творчий підхід вчителів до роботи? Які особливості вивчення стану викладання предметів? Сучасний педагог - який він? Ці та інші питання розглянули заступники директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів з усіх районів Рівненщини та м. Острог, Кузнецовськ, Дубно, котрі взяли участь у конференції з обміну досвідом, що відбулася на базі Здолбунівської гімназії. Метою заходу були активізація та сприяння всебічному розвитку творчих здібностей управлінців, формування у них інтересу до сучасних прийомів роботи. Адже життя змінюється дуже швидко, а вчитель - одна з професій, представники якої мають змінюватися одночасно з ним.


Своїми педагогічними здобутками в плані використання інноваційних технологій в управлінській та методичній роботі поділилися господарі - директор гімназії І. Г. Гнатюк, його заступники Л. Г. Под­дубій, Р. Й. Чандик, О. І. Галик, педагоги Ю. І. Михалко та М. Р. Кушнірук. До обговорення їх виступів долучилися в. о. ректора Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат наук з державного управління А. О. Лавренчук і старший викладач кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти РОІППО, магістр з управління навчальним закладом О. Г. Ворон.
Заступник директора Здолбунівської гімназії Л. Г. Поддубій креативно та по-філософськи розпочала конструктивну розмову. «Вивчення системи роботи - не тільки й не стільки констатація досягнень, упущень, недоліків, а й, і це головне, виявлення причин, які їх породжують. Якщо результати діяльності педагога є позитивними, то ніхто не має права втручатись у процес і технологію його роботи. Кожен учитель має сам вибирати шляхи розв’язання проблем. Останнім часом кожен, хто є причетним до перевірки роботи педагога, дає йому пропозиції типу “впроваджувати нові освітні технології”, але при цьому навіть не каже які, чи “впроваджувати особистісно зорієнтоване навчання”, але не каже як. Водночас, яке б позитивне враження не справляла робота педагога, але при неналежній результативності вона не може оцінюватись позитивно», - зазначила вона.
Надзвичайно зацікавила присутніх інформація А. О. Лавренчука про особливості функціонування системи освіти в Швеції, де науковець свого часу перебував у службовому відрядженні. Він також
наголосив на необхідності поглиб­лення філософсько-педагогічних знань вчителів, вивчення діалектики й принципів розвитку української національної школи, практичного застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики, інноваційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах.
Привернули увагу гостей виступи Р. Й. Чандика, який розповів про особливості та переваги інформаційного середовища закладу і познайомив із функціонуванням сайтів, та О. І. Галика стосовно змін у нормативно-правовій базі щодо державної підсумкової атестації й проведення ЗНО. З інтересом учасники заходу переглянули й презентацію «Дистанційна освіта в умовах загальноосвітнього навчального закладу», яку показав вчитель
М. Р. Кушнірук.
Надзвичайну користь таких конференцій відмітили як новопризначені управлінці, так і заступники директорів зі значним досвідом роботи. Адже підсумком конференції стали нові технології, ідеї, методи, знайомство з творчими неординарними людьми, які зав­жди підтримають та допоможуть. Вірю, що світло науки і знання віднині запалає в кожному серці, в кожному храмі освіти.
Ольга ВОРОН,
старший викладач кафедри філософії, економіки
та менеджменту освіти РОІППО.

Comments are now closed for this entry