У п’ятницю, п’ятнадцятого листопада, відбулося позачергове пленарне засідання тридцять дев’ятої сесії Здолбунівської районної ради сьомого скликання під головуванням голови районної ради Олега Дацюка.

На порядок денний пленарного засідання було винесено чотири питання.
Першочергово присутні заслухали інформацію начальника фінансового управління Здолбунівської районної державної адміністрації Володимира Нечипорука та погодили зміни до бюджету Здолбунівського району на 2019 рік.
Також депутати підтримали розпорядження голови районної ради «Про затвердження стартової ціни та умов продажу майнового комплексу та земельної ділянки, що є спільною власністю територіальних громад Здолбунівського району», відповідно до якого стартова ціна для продажу на аукціоні майнового комплексу (який складається з будівель поліклініки, котельні й гаража, що розташовані у
м. Здолбунів на вул. І. Гончара, 25) та земельної ділянки, становить 1684850,00 грн; продається без зміни цільового призначення вищезгаданого майнового комплексу та земельної ділянки (заклади охорони здоров’я). Також на переможця аукціону покладається зобов’язання з відшкодування витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням аукціону, з нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу об’єкта.

та ще низку питань обговорили депутати на тридцять сьомій сесії Здолбунівської районної ради

DSC04796

Відбулася сесія тридцять першого липня під головуванням Олега Дацюка. На порядок денний сесії було винесено 31 питання, кожне з яких напередодні детально вивчили й обговорили на профільних комісіях.

25 липня відбулося пленарне засідання тридцятої сесії Здолбунівської районної ради сьомого скликання

Передувало сесії засідання постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, молодіжної політики, фізкультури та спорту, на якому депутати розглянули та погодили районну програму фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги» на 2018-2020 роки, внесення змін та доповнень до програми забезпечення депутатської діяльності депутатів Здолбунівської районної ради на 2018 рік, Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, що належить до спільної власності територіальних громад Здолбунівського району та Положення про конкурсний відбір на зайняття посад директора та педагогічних працівників комунальної установи «Здолбунівський інклюзивно-ресурсний центр» Здолбунівської районної ради.

Під час засідання.

На засіданні координаційно-консультативної ради при голові Здолбунівської районної ради, що відбулося третього липня, йшлося про новий порядок надання населенню пільг та субсидій.

Як поінформувала начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення Здолбунівської РДА Вікторія Ковтонюк, субсидії для населення відновлюються автоматично. І ветерани з посвідченнями учасника бойових дій не повинні ходити по другому колу, аби субсидії продовжили.
«Є лиш питання по багатодітних сім’ях, – зазначила Вікторія Ковтонюк. – У таких сім’ях можуть бути зміни – народилася ще одна дитина, або хтось помер чи виїхав на заробітки. Тож вони мають звернутися, заповнити декларацію й подати довідку про склад сім’ї. Основні пільги – це ЖКП».

У роботі сесії 23 травня взяли участь 24 депутати районної ради, які під головуванням голови районної ради Олега Дацюка обговорили та ухвалили рішення за 45 питаннями порядку денного.
Вже традиційно депутати внесли зміни до районного бюджету на 2018 рік, заслухали звіт про виконання районного бюджету за перший квартал 2018 року, інформації про хід виконання районних програм, внесли зміни в ряд районних програм.
З метою розв’язання найважливіших проблем розвитку району та окремих галузей, депутати ухвалили такі районні програми, як підтримки сімей, дітей та молоді на 2018-2022 роки, забезпечення молоді житлом на 2018-2023 роки, підтримки та розвитку місцевих ініціатив територіальних громад Здолбунівського району на 2018-2019 роки, розвитку малого і середнього підприємництва у Здолбунівському районі на 2018-2020 роки.