Напевно, кожен з жителів нашого міста з задоволенням милується однією з нових візитівок Здолбунова, яку нещодавно встановили при вході до міського парку. Безумовно, вона – сучасна і дуже гарна.
Але нещодавня публікація у ЗМІ світлини паровоза, що й досі стоїть у місті Волноваха, мабуть, не лише у мене викликала ностальгічний спогад про інший, вже дещо призабутий, місцевий бренд - здолбунівський паровоз. А той «Паровозик» таки був нашим справж­нім брендом. Розглядаю­чи фото з Волновахи, я уявляв, як представники Здолбунівщини, стоячи біля тамтешнього паровоза, згадували наш... Звісно, ніхто з них не причетний до знищення місцевого «Паровозика». Та цілком імовірно, що представники здолбунівської делегації почувалися не вельми комфортно під час тієї фотосесії...


Звісно, паровоз до міста вже не повернути, але ж місцеві візитівки-бренди, які досі існують, зберегти таки потрібно. Серед таких - і наша районна газета «Нове життя». Перший її номер вийшов з друку ще 10 жовтня 1939 року. Відтоді видання це пережило разом з нашими земляками чимало історичних подій і зав­жди було джерелом різнобічної інформації про те, що відбувається на теренах краю.
На жаль, нині існує реальна загроза закриття газети. Адже передплата, кошти з якої і є для «Нового життя» основним джерелом для існування, відбувається дуже мляво.
І мене особисто дивує у цій ситуації бездіяльність наших керівників району та міста. Невже нам мало «Паровозика» і спорткомплексу, які свого часу «героїчно» роздерибанили та розікрали? Аргументи на кшталт «невтручання в господарську діяльність» та інші «відмазки» чиновників асоціюються у мене з ситуа­цією, коли люди проходять повз пожежу і виправдовують свою байдужість тим, що боротьба з нею - це справа пожежників.
Врешті, ми стоїмо на порозі виборів усіх рівнів. Тож запитання до депутатів: а ви передплатили «Нове життя» на 2018 рік? І що ви зробили для популяризації газети? Адже коли стартують вибори, ви ж самі публікуватимете матеріали на її шпальтах! Це ж стосується й усіх політичних та громадських організацій.
Найдієвішу практичну допомогу газеті у цій ситуації зможуть надати підприємці. Отож, шановні, коли ви купуватимете путівки на відпочинок чи вибиратимете подарунки «під ялинку» для рідних і близьких, згадайте про рідне місто. Зробіть подарунок своїм найманим працівникам - передплатіть їм газету «Нове життя». Так ви зробите не лише подарунок для робітників, а й збережете робочі місці кільком листоношам, і врешті, дасте змогу вижити газеті.
У найскрутніші економічно часи серед свідомих українців діяв принцип «свій до свого по своє», який допомагав їм подолати скруту. Історія ж, як відомо, повторюється, розвивається спірально. Тож сподіваюся, що ми вже навчилися робити висновки й не наступимо вкотре на ті ж самі «граб­лі», а гідно вийдемо з ситуації і разом збережемо один з наших історичних брендів - газету «Нове життя».
Юрій МЕЛЬНИК,
м. Здолбунів.

Додати коментар

Всі коментарі – це не редакційні матеріали. Якщо ви вважаєте, що якась інформація не відповідає дійсності і маєте на те суттєві підстави - напишіть нам info@newlife.rv.ua і адміністратор розгляне ваш лист у найкоротший термін.
Коментарі друкуються тільки за попередньої модерації.


Захисний код
Оновити