Обдаровані діти - майбутня інтелектуальна еліта країни, її гордість. Такі хлопчики й дівчатка проявляють себе ще в ранньому віці. Та дуже важливо це помітити і допомогти розкрити їх потенціал, розвинути закладені у них таланти. Адже обдарованість - це результат поєднання трьох складових: інтелектуальних здібностей, творчого підходу та наполегливості.
Найголовнішим генератором творчої діяльності учнів є передусім дійсно творча, цілісна особистість вчителя, небайдужого до справжньої краси - в людях, природі, мистец­тві. Саме від його фахово-педагогічної підготовки, творчого підходу до «режисури» кожного уроку, відданості своїй справі і наполегливої роботи безпосередньо залежить рівень творчої активності молодших школярів, їх свідоме бажання виявляти і розвивати власні здібності й нахили.
Підростаюче покоління - нерозкрита скарбниця мудрості, ентузіазму, нових ідей і відкриттів. А пошук обдарованих дітей та створення умов для їх розвитку - це вже зав­дання дорослих: і батьків, і вчителів, і шкільних психологів. Для того, щоб якомога раніше виявити обдаровану дитину, варто пам’ятати, що такі хлопчики і дівчатка потребують підвищеної уваги до себе. А все тому, що їм властиві особливі риси характеру, особливості у сфері мислення і в навчальній діяльності.


Обдаровані діти мають хорошу пам’ять, особистий світогляд, розвинуте абстрактне мислення. Їм властивий теоретичний спосіб мислення. Як правило, вони дуже активні, завжди чимось зайняті і прагнуть працювати більше за інших.
Втім, як стверджують педагоги, варто пам’ятати і про те, що немає жодної нездіб­ної дитини. Тому важливо забезпечити кожній з них можливість навчатися відповідно до її здібностей, що сприятиме всебічному інтелектуальному розвитку усіх школярів.
Особливо яскраво таланти проявляються в атмосфері змагання. Тож саме з метою виявлення, розвитку і стимулювання твор­чих обдарувань школярів, підвищення інте­ресу учнів до поглибленого вивчення базових предметних дисциплін, а педагогів - до підвищення рівня викладання останніх і впровадження у навчально-виховний процес сучасних методів 29 березня 2014 року на базі Здолбунівської ЗОШ I-III ст. № 1 було проведено ІІ етап олімпіади «Юне обдарування». 67 учнів 4 класів закладів освіти району мали нагоду позмагатися у знанні української мови, математики та предмета «Я і Україна».
Переможців визначило журі у складі семи педагогів, яке очолювала методист з початкової освіти Світлана Іванівна Батьковець.
Широтою інтелектуальних інтересів відзначилась учениця Мізоцького НВК Вікторія Каштан (вчитель Любов Володимирівна Устянчук), а красою і багатством слова - її робота з української мови. З математики умінням логічно мислити проявив себе представник Здолбунівської ЗОШ I ст. № 7 Антон Мельник (вчитель Наталія Олексіївна Киричук). Цікавою та змістовною була і робота з предмета «Я і Україна» Валерії Шершон (вчитель Наталія Олександрівна Мінець), котра теж навчається у Здолбунівській ЗОШ І ст.
№ 7. Саме цих школярів та педагогів ви бачите на знімку.
Загалом за підсумками олімпіади грамотами відділу освіти райдержадміністрації буде відзначено 15 учнів ЗНЗ району, дітям їх вручать на святі Останнього дзвоника.
Ольга ЯКУБЧИК.
Фото автора.

Коментарі

+3 #1 Ольга Ферар 14.04.2014, 18:57
але на жаль у нас в місті обмежена кількість нормальних гуртків для дітей. Ніякої фізики, хімії, біології.Багать ох діточок можна було б навчити пізнавального а доводиться шукати альтернативу в Рівному.

Comments are now closed for this entry