Реорганізація локомотивного депо Сарни викликала неабияку стурбованість у здолбунівчан, адже, з-поміж іншого, вона може призвести до зменшення надходжень до бюджету району. Про це йшлося і у депутатському зверненні, яке прозвучало на сесії районної ради наприкінці минулого року.
     Ось що повідомив з цього приводу заступник начальника державного територіально-галузевого об’єднання “Львівська залізниця” І. С. ГРУНИК:      - У зв’язку зі світовою економічною кризою, яка негативно позначилась на роботі народного господарства України, на Львівській залізниці відбулось суттєве зменшення обсягів вантажних перевезень, особливо гірничо-металургійної, хімічної та будівельної продукції - до 40%. Навантаження вагонів зменшилось на 35,4%. Скорочення фінансових надходжень призвело до недофінансування ряду виробничих і соціальних програм.
     Нині, не отримуючи належної державної підтримки, залізниця змушена самостійно вирішувати свої проблеми, економити на зарплаті залізничників, зменшувати окремі програми із створення належних умов праці і соціальних гарантій працівників. При цьому залізниця і надалі залишається однією із головних галузей наповнення державного та місцевих бюджетів.
     З огляду на ситуацію, яка склалась на залізниці, з метою зменшення експлуатаційних витрат, збереження кваліфікованих працівників, керівництво вимушене проводити реорганізацію структурних підрозділів всіх господарств залізниці, в тому числі і локомотивного депо Здолбунів. Ця реорганізація є складовою частиною реалізації затвердженої Урядом концепції Державної програми реформування залізничного транспорту, виконання якої дасть змогу оптимізувати структуру управління, вдосконалити технологічні процеси роботи залізниці. Вимушена реорганізація дасть можливість оптимізувати бази ремонту локомотивного господарства, ефективніше використовувати інфраструктуру депо при повному збереженні штату працівників робітничих професій оборотного депо Сарни, що є дуже актуальним на даний час.
     Стосовно формування частини доходів фонду бюджету за рахунок платежів до місцевого бюджету від відокремлених підрозділів, варто зауважити, що відповідно до статті 17 розділу 6 Закону України “Про плату за землю” від 3.07.1992 р. № 2535-ХІІ зі змінами та доповненнями, податкове зобов’язання по земельному податку, визначене в податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням останніх.
     Згідно з Концепцією реструктуризації та розвитку локомотивного господарства і господарства приміських пасажирських перевезень на 2009-2011 роки, після передачі обертового депо Сарни в підпорядкування локомотивному депо Ковель, заплановано обертове депо Ківерці передати в підпорядкування локомотивному депо Здолбунів із врахуванням його штату працівників. В такому випадку бюджет Здолбунівського району не постраждає.

Comments are now closed for this entry