Якщо оцінювати роботу сектора «Центр надання адміністративних послуг» Здолбунівської РДА за 14-бальною шкалою, то наш ЦНАП нині заслуговує на твердих десять балів. До такого висновку дійшли члени ГО Аналітичний центр розвитку міста «ЗЕОН», проаналізувавши якість надання адмінпослуг та рівень публічності роботи установи.
Цього тижня ЗЕОНівці оприлюднили звіт за результатами опитування відвідувачів ЦНАПу, здійс­неного у жовтні 2015 року. Його проводили у рамках реалізації проекту «Моніторинг якості адміністративних послуг та перспектив елект­ронного урядування та демократії у Здолбунівському районі».


За результатами досліджень, з’ясувалося, що більшість опитаних користувачів зверталися до ЦНАПу з метою отримання конкретної послуги. Найчастіше - задля одержання відомостей з земельного кадастру. При цьому більшість опитаних зазначили, що питання, з яким вони зверталися до установи, ще не вирішене, але над цим працюють. Також більшість відвідувачів зазначали, що їм не довелося очікувати у черзі. Відповіли респонденти й на інші запитання. За результатами опитування, ініціатори проекту зробили висновок, що більшість користувачів оцінюють роботу Здолбунівського ЦНАПу добре, дещо менша кількість – дуже добре.
Згідно з результатами дослідження, Центру надання адміністративних послуг рекомендовано створити власний сайт, розмістити на ньому потрібну громадянам інформацію, забезпечити графік роботи не менше 6 днів на тиждень та 7 годин на день.
З тим, що певні недоліки таки потрібно виправляти, погоджується і керівник установи Світлана Муляр.
- ЦНАП працює з листопада 2013 року. І якщо у 2014 році було надано лише близько 300 послуг, то поступово ми розширили їх перелік згідно з розпорядженням Кабміну, тож потік відвідувачів збільшився. У 2015 році установу відвідали більше 6000 громадян. Сподіваюся, що коли наш штат розширять, ми зможемо дотриматися закону та працювати один день на тиждень до 20.00, - зазначила Світлана Вік­торівна.
А от створення електронної черги, що рекомендують представники громадської організації «ЗЕОН», співробітники ЦНАПу не вважать доречним. Адже поки що потік відвідувачів в установі не настільки численний.
- Результати дослідження можна назвати втішними, бо якість надання послуг у нашому ЦНАПі справді пристойна. А вносити певні зміни потрібно тільки тоді, коли в цьому є потреба. Важливо, щоб ЦНАП працював на високому рівні, адже на часі – децентралізація. І приємно, що наша установа входить до п’ятірки кращих ЦНАПів в області, - констатував заступник голови Здолбунівської РДА Микола Орлов.
Тим часом цього тижня у соцмережах і не тільки відбувалося активне обговорення створення нового комунального підприємства «Здолбунівське реєстраційне бюро», про що йтиметься вже на найближчій сесії Здолбунівської райради.
- Рішення про речові права все ж таки ухвалюють державні реєстратори, ЦНАП є лише посередником. Тому задля збереження кваліфікованих працівників ми вирішили створити таке підприємство. Ми забезпечуватимемо якісні послуги, здійснюючи реєстрацію речових прав на нерухоме майно і реєстрацію фізичних осіб-підприємців. А адміністративний збір буде таким же, як і за умови отримання цих пос­луг через ЦНАП, - зазначив завідувач сектора державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Здолбунівського районного управління юстиції Вадим Мішура.
Як воно все відбуватиметься на практиці, і чи стане нове комунальне підприємство прибутковим, покаже час. У всякому разі, так кажуть натхненники його створення. Громадянам же залишається сподіватися, що усі новації справді спрямовані на поліпшення їхнього дос­тупу до адмінпослуг.
Марина СТЕПАНЮК.

Додати коментар

Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації. Коментатори які допускатимуть у своїх коментарях грубощі щодо інших учасників дискусії та наклепи (поширення завідомо неправдивдивої інформації, яка порочить іншу особу) - можуть бути забанені адміністратором. Якщо ви вважаєте, що якась інформація не відповідає дійсності і маєте на те суттєві підстави - напишіть нам info@newlife.rv.ua і адміністратор розгляне ваш лист у найкоротший термін.
Коментарі неавторизованих користувачів друкуються тільки за попередньої модерації.


Захисний код
Оновити