Важкі часи настали для нашої держави. Нас хочуть розділити, але ми, українці, – сильна нація, і Україна – єдина країна. Кожен з нас має відчувати себе невід’ємною частинкою свого народу, його величної культури і традицій, прикладом яких стали діти нашої нації на Майдані та сьогодні на полі бою за суверенітет держави. Кращі сини країни власною кров’ю творять нову історію України. Тому педагоги не мають права бути осторонь державотворчих процесів та викликів суспільства – ми теж несемо відповідальність за долю Вітчизни. І від того, що ми внесемо в голівки нашої малечі, залежить майбутнє.
Освітяни району новий етап своєї роботи розпочали з районної конференції та педагогічних рад у ЗНЗ, проаналізувавши надбання минулого та визначивши завдання на майбутній непростий навчальний рік. Напевно, практично всі вчителі задумуються, як достукатися до дитячих сердець і як вберегти їх від болю, як навчити впевнено дивитися в майбутнє, коли у самих на душі тривога та біль. Але наше завдання - любити і творити...


На засідання педагогічної ради у Здолбунівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 5
м. Здолбунова, яке відбулося 29 серпня, завітав завідувач Рівненського регіонального центру Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат педагогічних наук В’ячеслав Васильович Демченко. Науковець уже багато років вивчає та аналізує психофізичні властивості школярів і вважає, що стандартних дітей не буває, бо всі вони талановиті змалку, але талант розвивається в залежності від того, яке сприяння отримає. Тож і темою виступу В. В. Демченка перед нашими педагогами стала саме «Творчо обдарована дитина».
Розповідь В’ячеслава Васильовича кожному педагогу дала чимало підказок, як глибше розкрити внутрішній світ дитини, пізнати індивідуальні здіб­ності, що закладені в кожній особистості, як розвинути пізнавальну активність та інтелект дитини. Гість також проаналізував проблеми діяльності мережі закладів для обдарованих дітей, акцентував увагу педагогів на можливості позитивних зрушень в організації роботи з такими дітьми, окреслив проблеми у готовності вчителя до роботи з ними. Знач­ну увагу він приділив особливостям трьох етапів розвитку системи навчання обдарованих дітей, розкрив способи та прийоми педагогічної підтримки, визначення проблем, з якими стикаються обдаровані діти у процесі навчання і творчої діяльності.
Учителі уважно слухали про нові можливості, за якими можна, маючи бажання, розкрити нові таланти серед учнівської молоді. Наприкінці зустрічі ми запросили В’ячеслава Васильовича приїхати у наш навчальний заклад ще раз і допомогти нам визначитись, чи можемо займатись творчо обдарованими дітьми і чи є у нас, педагогів школи, можливості для розкриття талантів серед наших учнів, а також поспілкуватися з батьками школярів і заохотити їх бути уважнішими до власних дітей. Адже в цей непростий для країни час сила наша – в єдності вчителів, батьків та учнів, у вихованні глибоко мислячих дітей з пріоритетом на патріотизм, любов, взаєморозуміння та мир.
Руслана СЛОПАЧУК,
психолог Здолбунівської
ЗОШ І-ІІІ ст. № 5.

Comments are now closed for this entry