Громадяни потребують більш якісного та оперативного отримання адміністративних послуг, а чиновники – напрацювання оптимального процесу їх надання. Про те, як підвищити якість та прозорість роботи міської ради у сфері надання адміністративних послуг жителям міста та зробити більш прозорим і зрозумілим порядок використання об’єктів комунальної власності, йшлося на засіданні круглого столу, яке відбулося у Здолбунівській міській раді 25 лютого.


Круглий стіл «Прозорий порядок використання комунальної власності та землі через взаємодію міської влади та громадськості» проходив у рамках реалізації Інститутом аналізу державної та регіональної політики, що у м. Луцьку, проекту «Громадський контроль - ефективна влада». Участь у заході взяли представники Здолбунівської міської ради, громадських організацій, гості з Інституту аналізу державної та регіональної політики.
За словами керівника проекту Інни Гайворонської, робота міських рад у цьому напрямку, передусім, має відповідати вимогам Закону України «Про адміністративні послуги». Однак тут виникає ряд проблем, адже досі на державному рівні немає затвердженого переліку послуг, які мала б надавати міськрада. Тому кожна рада змушена визначати такий перелік самостійно.
Варто вдосконалити і систему інформування. В ідеалі кожного відвідувача міськради потрібно позбавити потреби ходити кабінетами та шукати потрібного спеціаліста. Чітка інформація щодо надання послуг має бути доступною і в мережі Інтернет, і в коридорах приміщення ради у вигляді карток.
Інна Гайворонська презентувала присутнім інфор­маційно-довідкове видання «Громадський контроль – ефективна влада», а також розповіла про результати незалежного громадського моніторингу якості надання адміністративних послуг.
- Реалії такі, що на місцях робота щодо надання послуг залежить, насамперед, від бажання та натхнення керівників і спеціалістів міських рад, - стверджує пані Інна. – Наш моніторинг засвідчив, що зараз у цьому напрямку роботи в багатьох радах ще є проблеми. Однак для досягнення оптимального рівня відкритості треба прагнути, аби ця система запрацювала досконало.
Представники Здолбунівської міської ради розповідають, що певні напрацювання у цьому напрямку у них уже є. У грудні минулого року з’явилося розпорядження міського голови щодо організації надання послуг Здолбунівською міською радою, у якому йшлося про чітко визначені завдання щодо вдосконалення цієї діяльності. Наразі затверджений перелік, згідно з яким міськрада надає 44 послуги. На часі – активна робота над вдосконаленням цієї сфери з врахуванням пропозицій проекту «Громадський контроль - ефективна влада».
Марина СТЕПАНЮК.

Comments are now closed for this entry