У період ожеледиці завжди гостро стоїть проблема пересування по слизькій поверхні. Насправді, способів вирішення цієї проблеми досить багато. Хтось наклеює на підошви пластир, хтось вкручує саморізи та ін. Можна скористатися пристосуваннями, які продають у магазинах, щоб взуття не ковзало, але вони не завжди зручні і виглядають (особливо на жіночому взутті) незграбно. Тож, аби не падати на льоду, пропонуємо два прості способи.


Для Першого вам знадобиться гумовий клей, наждачний папір, ножиці, олівець, праска.
У господарському магазині придбайте клей БФ (момент і всі пов’язані з ним клеї відпадають, так як на морозі стають ламкими, а БФ навіть у мороз залишається еластичним), а також наждачний папір № 0.
Прикладіть підошву до наждачки і обведіть контури. Виріжте. Для чоловічого взуття вийде дві заготовки, а для жіночого (якщо каблук маленький) - одна. На суцільну підошву вирізаємо суцільну заготовку. Мажемо її та пі­дошву клеєм і відкладаємо хвилин на 15.
Вмикаємо праску на максимальний нагрів і кладемо на неї заготовку (клейовим боком назовні) на кілька секунд. Потім приклеюємо, щільно притиснувши до підошви. Не полінуйтеся гарненько притиснути краї заготовки до підошви, в іншому випадку вони будуть задиратися при ходьбі і швидко відклеяться. Після приклеювання залишаємо взуття на кілька годин для просихання клею. Найкраще клеїти звечора, щоб вранці можна було користуватися взуттям.
Застереження. Не сушіть взуття на гарячій батареї опалення! Може відклеїтися не тільки пристосування від ковзання, але й сама підошва!
Другий спосіб, який убезпечить вас від падінь під час ожеледиці, використання в якості “гальма” монтажної піни. Робимо це таким чином. На підошву чобота або черевика наносимо шар монтажної піни товщиною приблизно півтора чи два сантиметри (можна також використовувати водостійкий клей). Потім наносимо на піну або клей крупнозернистий пісок або дрібно-дрібно роздроблений щебінь. Після цього потрібно прибрати надлишки цієї суміші, щоб вони не виступали за межі підошви, і просушити впродовж кількох годин.
При експлуатації взуття, підошви якої були оброблені таким способом, місцями можливе нерівномірне зношування і стирання захисного шару. Якщо захисний шар місцями зносився, то з використанням цієї ж технології можна додати новий шар.
От і все, тепер ви можете сміливо пересуватися по слизьких вулицях.

Comments are now closed for this entry