Вже так повелося, що влада міста періодично піднімає тарифи на водопостачання. І з 1 березня ми маємо чергове підняття цін. Як ми вже повідомляли, депутати міської ради самі відмовились від повноважень (та й відповідальності) по встановленню тарифів на ЖКП, покладених на них громадою, та добровільно передали ці повноваження міському голові і виконавчому комітету. Ті ж не забарилися і знову, в черговий раз, вирішили допомогти КП «Здолбунівводоканал» зберегти високі зарплати за рахунок населення.
Депутати від «Фронту Змін» все ж таки домоглися, двічі відправляючи КП «Здолбунівводоканал» відповідні запити, інформації щодо розмірів заробітної плати керівництва підприємства. Яким же було наше здивування, коли побачили цифри у відповіді на наш запит: директор - 6057 грн., головний інженер - 5800 грн., головний бухгалтер - 4800 грн.! І це без премій та інших можливих нарахувань! Тож, не дарма керівництво «Здолбунівводоканалу», тепер уже разом з виконавчим комітетом міської ради, ініціює підняття цін на водопостачання для населення, мотивуючи тим, що підприємство ледве зводить кінці з кінцями і є майже збитковим!
У відповіді на запит «Фронту Змін» директор КП «Здолбунівводоканал» посилається на контракт від 1.01.2009 р., укладений між ним та міською радою, згідно з яким йому було встановлено посадовий оклад у розмірі 4 мінімальних ставок робітника. Легко бути добрим за чужий рахунок!
А вже з літа нам готують черговий «подарунок» - подорожчання послуг з водопостачання майже на 100 %. А чому б і ні, коли люди мовчать? Ось і виникає запитання: скільки ж іще такі горе-керівники тягнутимуть останні жили із зубожілого населення та як довго наші люди терпітимуть таке знущання над собою?..
Зважаючи на ці обставини, фракція «Фронту Змін» у Здолбунівській міській раді ініціює створення Контрольної комісії з вивчення та оцінки підняття тарифів на водопостачання та встановлення непомірно високих зарплат керівництву КП «Здолбунівводоканал».
Секретаріат Здолбунівської районної 
організації ПП «Фронт Змін».

Comments are now closed for this entry