Чому зникло світло у Вашій оселі? Коли відновлять електропостачання у Вашому будинку після планових чи аварійних відключень? Як отримати пільги при оплаті за електроенергію? Відповіді на ці та на багато інших запитань ви почуєте, подзвонивши у ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго”.
Півтори тисячі дзвінків на добу приймають у дзвінковому центрі ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго”. Єдиний обласний дзвінковий центр або Call center, як його називають самі енергетики, працює майже рік. За цей час оператори центру відповіли на майже півмільйона запитань від споживачів. Відтак необхідність існування такої лінії зв’язку є просто необхідною, вважають електроенергетики. Адже споживачеві більше не потрібно їхати до ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго” або стояти в черзі просто лише для того, аби дізнатися про суму заборгованості перед енергетиками, чи як оформити пільги та субсидії по оплаті за електроенергію. До того ж, дзвінок до ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго” безкоштовний, а відповідь Ви отримаєте за лічені хвилини. А номер телефону є на кожному рахунку від ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго”. І хоча сам дзвінковий центр знаходиться у Рівному, з’єднання з оператором відбувається через місцеві номери. Наприклад, набравши номер 251-37, дзвінок автоматично потрапляє у Рівне. Дозвонитися до операторів зазвичай легко. Адже одночасно центр обслуговують 20 осіб. До того ж, оператори приймають дзвінки цілодобово. Під час складних погодних умов, коли кількість аварійних відключень різко зростає, дзвінки охочих отримати інформацію можуть бути поставлені у чергу. Якщо у оператора не вистачає повноважень відповісти на запитання споживача, він передає повідомлення відповідальним особам у відділах. Тоді розв’язанням проблеми займаються конкретні спе-ціалісти. 
Робота дзвінкового центру – це черговий крок до якості надання послуг, вважають рівненські енергетики. Подібного сервісу не надає жодна інша енергопостачальна компанія в Україні. Якщо ініціативу ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго” підтримують інші комунальні служби, в області може з’явитися єдиний інформаційний дзвінковий центр для споживачів усіх комунальних послуг.
Руслана Броновицька.

Comments are now closed for this entry