Протягом І кварталу 2011 року до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло 166 звернень громадян, що на 30 більше, ніж у минулому році. Отримано 89 письмових заяв і скарг - на 4 менше, ніж торік. На особистих прийомах у голови РДА та його заступників побувало 77 відвідувачів, на 34 більше, ніж у 2010 році.
За І квартал 2011 року РДА отримано 5 повторних звернень, що на 1 більше, ніж у минулому році. Надійшло також 10 колективних звернень громадян, що на 3 більше, ніж за відповідний період минулого року.
Основними питаннями, які порушували громадяни у зверненнях протягом звітного періоду, є питання соціального захисту (69 звернень), комунального господарства і житлової політики (25 звернень), а також ті, що стосуються аграрної політики і земельних відносин (24 звернення). На четвертому місці питання транспорту і зв’язку - 10 звернень громадян.
Від учасників війни за перший квартал 2011 року надійшло одне звернення, від громадян, яким надано статус дітей війни, - два. Прохання цих людей повністю або частково задоволені. Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, інвалідів, ветеранів праці та інших громадян, які потребують соціального захисту, надійшло 17 звернень.
Від пенсіонерів за І квартал 2011 року до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло 45 звернень. В основному ця категорія громадян зверталася з питань соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем.
На виконання Указу Президента України розроблено графік проведення «Днів контролю» на І півріччя 2011 року, який затверджено головою адміністрації. Впродовж першого кварталу цього року було проведено три «Дні контролю» при заступниках голови райдержадміністрації: 31 січня 2011 року при заступнику голови РДА О. Федоруку, де звітувалася про виконану роботу із зверненнями громадян виконуюча обов’язки начальника служби у справах дітей райдержадміністрації К. Паньковець; 22 лютого 2011 року при першому заступнику голови адміністрації В. Сидорні, де звітувався про виконану роботу із зверненнями громадян начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації В. Щавінський; 31 березня 2011 року при заступнику голови адміністрації М. Аніскіну, де звітувався про виконану роботу із зверненнями громадян в. о. начальника управління Пенсійного фонду у Здолбунівському районі О. Іванюк. За підсумками проведених «Днів контролю» підготовлені протокольні рішення, які контролюються та виконуються вчасно.
У Здолбунівській райдержадміністрації особистий прийом громадян проводиться згідно з графіком, який затверджується розпорядженнями голови адміністрації. За перший квартал ц. р. року було прийнято 7 громадян. На всі звернення були надані роз’яснення.
Щомісяця розробляються графіки виїзних прийомів громадян, які доводяться до відома громадян через районну газету. Протягом І кварталу ц. р. здійснено 6 виїзних прийомів, де було прийнято 28 громадян. На всі звернення були надані роз’яснення.
У Здолбунівському районі діє прямий телефонний зв’язок з населенням, що дає можливість жителям району спілкуватись із заступниками голови РДА, начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації, широким колом посадових осіб району. Прямий телефонний зв’язок з населенням району діє згідно із затвердженим графіком, який оприлюднено через районну газету.
У Здолбунівській РДА діє цілодобова «гаряча» телефонна лінія. Протягом І кварталу 2011 року на неї надійшло 5 звернень громадян, на кожне з яких було надано письмову відповідь. Забезпечено оперативне реагування на розгляд і вирішення питань, порушених у зверненнях, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію». Протягом І кварталу ц. р. від урядової телефонної «гарячої лінії» на розгляд до Здолбунівської РДА надійшло 9 звернень громадян. На всі звернення заявникам була надана письмова відповідь, а про результати розгляду проінформовано облдержадміністрацію.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями проводились перевірки у структурних підрозділах РДА та установах району. Протягом звітного періоду було здійснено 5 перевірок стану виконання названого Закону та Указу Президента України від 7.02.2008 р. № 109. Аналіз стану виконання нормативно-правових актів свідчить, що у районі здійснюються організаційні та практичні заходи, спрямовані на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення.
У Здолбунівській РДА щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за участю керівників структурних підрозділів, управлінь, відділів, окремих організацій, міського голови та голови районної ради. Діє громадська приймальня Здолбунівської РДА, графік роботи якої оприлюднений через районну газету. За І квартал 2011 року завідувачем громадської приймальні О. Андрощуком та його заступником
С. Герасимюк було прийнято 7 громадян. На всі звернення до громадської приймальні були надані роз’яснення.
При розгляді звернень особлива увага приділяється вирішенню питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами, одинокими громадянами, багатодітними сім`ями та постраждалими внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, а також громадянами, що найбільше потребують соціального захисту та підтримки. Питання роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому постійно знаходяться на контролі в райдержадміністрації.
Неля БОРЕЙЧУК,
головний спеціаліст юридичного
відділу апарату райдержадміністрації.

Comments are now closed for this entry